Monday, July 6, 2020

Tuesday is a Market Day July 7, 2020

Tuesday is a market day @ 717 locations across North America. Find your local market on the Open Air directory. Add or update your market's listing. Follow #farmersmarkets on Instagram and post photos of your market.

West Shore Farmers Market in Lemoyne, Pennsylvania 8am - 3pm

6ell County Farmers Market in Temple, Texas 7am - 1pm

Ithaca Farmers Market  in Ithaca, New York 9am - 2pm

Alcorn State Farmers Market in Natchez, Mississippi 9am - 1pm

New Albany Farmers Market in New Albany, Indiana 11am - 1pm

Farmers’ Market at Harvard in Cambridge, Massachusetts noon - 6pm

Rehoboth Beach Farmer's Market in Rehoboth Beach, Delaware noon - 4pm

Pike Place Express Market at City Hall Plaza in Seattle, Washington 10am - 2pm

San Marcos Farmers Market in San Marcos, Texas 3 - 6pm

Cottage Lawn Farmers' Market in Oneida, New York 3 - 7pm

Oxford City Market in Oxford, Mississippi 3 - 7pm

Agoura Hills Farmers Market in Agoura Hills, California 1 - 6pm

New Brighton Farmers Market  in New Brighton, Pennsylvania 4 - 7pm


Ketchum Farmer's Market in Ketchum, Idaho  2:30 - 6pm

North Oakland Farmers’ Market in Oakland, California 2 - 7pm

Wai`anae Farmers' Market  in Waianae, Hawaii 10am - 1pm

Williams Lake Farmers Market in Williams Lake, British Columbia  3 - 7pm

Whitefish Downtown Farmers Market in Whitefish, Montana 5 - 7:30pm

Farmers Markets Directory
Farmers Market Supply
add or update your market

No comments:

Post a Comment